top of page
Buscar
Jimmywillybow

Què són les imatges per a mi?

Actualizado: 9 dic 2020


No us heu preguntat mai què és una imatge? No és una cosa fàcil d'explicar, ja que cadascú veu les imatges des d'un punt de vista diferent. Però reflexionant, veig que signifiquen moltes coses per a mi. També depèn una mica de quina fotografia es tracti, ja que no totes volen ni representar ni dir el mateix



Per exemple, aquesta fotografia on estic amb els meus cosins, per a mi representa relativament poca cosa, ja que era massa petit per adonar-me'n compte de què passava i només puc imaginar el moment, sense precisió. Però és justament el misteri el que és atractiu d'aquesta imatge, veure què hi havia al meu voltant mentre jo no era conscient que vivia.





Aquesta altra imatge, per a mi, representa l'art de la fotografia, com s'ha investigat per a saber configurar la càmera perquè prengui aquesta imatge, els defectes i virtuts del gerro que hi ha representat, ja que, per a mi, aquest gerro amb flors per si sola no diu res.







Per últim, veiem aquest frame extret d'un videojoc que em recorda tots els bons moments que he passat jugant amb els meus amics i amb la meva família i tot el que he après gràcies a aquests.




Per tant, es pot dir que les imatges no són un conjunt de píxels de certs colors representats en una pantalla, sinó que, més enllà, són un record, una experiència, un transport mental al moment en què es va perdre i tot el que l'envolta.


9 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page