top of page
Buscar
Jimmywillybow

Creació d'un video Educatiu

Bon dia a tothom!


Aquesta vegada la meva companya la Clàudia i jo hem creat un vídeo on volem intentar mostrar un valor educatiu a les persones que el vegin. En un principi, el vídeo està pensat perquè el vegin persones d'un nivell de 2n de l'ESO, però si el veu algú que no pertany al curs tampoc passa res!


Abans d'explicar-vos que he après a l'hora d'editar i gravar les escenes, us deixo adjunts el vídeo i el blog de la meva companya on també explica les seves experiències pròpies:





Com veieu, aquest vídeo és un muntatge molt senzill, però que transmet clarament el missatge i sense donar gaires voltes.


La idea de fer un treball així va ser meva, ja que vaig creure que si fèiem un vídeo massa bonic, amb molts colors i molts moviments, es perdria la serietat del missatge. Aquest és un dels conceptes que vaig aprendre durant la producció sobre la dificultat de transmetre un missatge a través d'una càmera, sobre com ser expressius encara que no tinguem veu.


També vaig aprendre sobre la toxicitat que hi pot haver en algunes xarxes socials i sobre com això pot influenciar a les persones, però sobretot em va sorprendre que moltes vegades aparentment no sembla que tinguem un comportament tòxic, sinó que simplement volem deixar clara la nostra opinió, però això afecta la persona negativament. Això, relacionat amb el vídeo concorda amb el missatge que diu: I tu, què escrius? Ja que realment ens hem de plantejar el que diem a tothom, sobre si és necessari dir-ho i sobre si afectarà l'altra persona, però el més important és tenir clar que si volem criticar alguna cosa, s'ha d'aclarir que la crítica és constructiva, perquè si no és molt fàcil d'interpretar el contrari.

2 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo

Comments


bottom of page